بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درست است که مجیدی به من حمله کرد اما من مشکلی با فرهاد ندارم!

مرتضی محصص: استقلال می تواند به مراحل بالای لیگ قهرمانان برسد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 | 18:15
مرتضی محصص

استقلال بعد از استراماچونی در یکی دو بازی نتایج خوبی نگرفت اما از زمانی که فرهادمجیدی روی نیمکت این تیم نشسته دو برد باارزش به دست آمده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با فرهاد مجیدی روزهای موفقی را آغاز کرده و در دو بازی پلی آف لیگ قهرمانان دو برد مقتدرانه به دست آورد. مرتضی محصص درباره عملکرد فرهاد مجیدی در این تیم گفت:

” درست است که آقای مجیدی چندوقت پیش به من حمله کرد اما من مشکلی با فرهاد ندارم و امیدوارم موفق شود. فرهاد می تواند آینده خوبی در مربیگری داشته باشد.”

مرتضی محصص در ارتباط با بازی های تیم استقلال در لیگ قهرمانان گفت:

” استقلال در این بازی ها با ترکیب دفاع سه نفره طاهرخانی، دانشگر و روزبه بازی کرد و در این دو بازی به نظر من چند تا مشکل به چشم می آمد. در یک بازی زکی پور و در بازی میلیچ برای استقلال بازی کردند و این دو بازیکن از نظر توانایی کاملا متفاوت هستند. میلیچ باید بیشتر در نیمه حریف باشد و زکی پور باید در نیمه زمین خودی بماند. البته این هایی که من می گویم نظرات شخصی است و قطعا مربی تیم بهتر از هرکسی تیمش را می شناسد.”

مرتضی محصص افزود:

” در خط هافبک ریگی ، باقری ، کریمی و گاهی رضاوند بازی می کنند و در خط جلو هم قائدی و دیاباته زوج خوبی را تشکیل داده اند. فرهاد تیم خوبی در اختیار دارد اما من مشکل استقلال را در جناحین می بینم. این خیلی سخت است که وریا غفوری بتواند هم در دفاع و هم در حمله باشد. با این وجود من فکر می کنم استقلال از نظر بازیکن یکی از بهترین تیم های آسیا است و با این تیم می تواند به مراحل بالاتر برود.”

مرتضی محصص همچنین گفت:

” من خیلی بازی های الریان را دنبال نکردم اما این تیم نماینده کشورش بود و در زمین خودش بازی می کرد. بردهایی که استقلال به دست آورد پیروزهای بااهمیتی هستند. با این حال معتقدم هر سیستمی نقاط قوت و ضعف خودش را دارد و فکر می کنم استقلال باید خودش را برای بازی با دفاع ۵ نفره بکند. شاید این تیم گاهی مجبور باشد با ۴ دفاع بازی کند. یک تیم برای موفقیت در یک فصل باید انعطاف پذیر باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.