بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رادیو پارس فوتبال ؛ آخرین خبر از حضور کلینزمن به عنوان جانشین کی روش در تیم ملی ؛ خبر بد برای پرسپولیسی ها از مصدومیت ستاره این تیم ؛ درخشش آزمون در شب جشنواره گل زنیت ؛ اخبار لژیونر ها و جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان

بررسی حواشی فوتبال ایران و جهان در پادکست شماره 261 پارس فوتبال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 | 13:59


در دویست و شصت و یکمین شماره از رادیو پارس فوتبال می توان به مصدومیت جدی شایان مصلح مدافع باشگاه پرسپولیس تهران و مهم ترین اخبار فوتبال ایران و جهان اشاره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این بخش از رادیو پارس فوتبال با خبرهای مهم از حواشی فوتبال ایران و  جهان تحت عنوان “ پادکست پارس فوتبال ” با شما همراه هستیم. شما همراهان گرامی می توانید مهم ترین اخبار را علاوه بر وبسایت پارس فوتبال ، بر روی کانال های ما در نرم افزار تلگرام به آدرس:

@Parsfootball ،  @Parsfootball_News ,  @Essteghlali  , @perspolis_page

دنبال کنید. همچنین برای مشاهده ی دیگر رادیو ها می توانید از این لینک استفاده کنید.


پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، از نام‌های بزرگی به عنوان گزینه‌های جانشینی او نام برده می‌شد که هر یک به طریقی تکذیب یا منتفی شد.

اما در میان نام‌های مطرح‌شده یک گزینه بیش از حد تصور به نیمکت ایران نزدیک شده است؛ چهره‌ای محبوب نزد فوتبال‌دوستان ایرانی که در سرمربی‌گری کارنامه چندان جذابی ندارد.

او کسی نیست جز یورگن کلینزمن آلمانی که حتی گفته می شود بلیت پروازش به ایران نیز اوکی شده و به زودی برای عقد قرارداد نهایی وارد تهران خواهد شد.


امیر سلطانی مدیرعامل پیشین استقلال خوزستان و از مدیران اقتصادی باشگاه انگلیسی استوک سیتی در استوری اینستاگرام خود عکسی از یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم های ملی آلمان و آمریکا منتشر کرد و نوشت:

« کمی قدیمی اما هنوز طلا… به ایران خوش آمدی مربی.»

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با یورگن کلینزمن آلمانی به توافق رسیده و او به زودی هدایت ملی پوشان را برعهده خواهد گرفت.


دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به شایعه انتقال دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس به ورزشگاه نقش‌جهان، گفت:

تکلیف این موضوع امروز مشخص می‌شود.

حمیدرضا دادخواه تصریح کرد:

در حال حاضر ورزشگاه فولادشهر مشکلاتی دارد و اگر بشود نظم و موارد امنیتی آن را تأمین کرد، بازی در همان محل برگزار می‌شود اما اگر این اتفاق صورت نگیرد، باید تصمیم دیگری گرفته شود.

وی افزود:

در ورزشگاه فولادشهر سکوهایی تعبیه شده و قرار است که این سکوها نصب شود و این ورزشگاه در حال حاضر فضای کارگاهی دارد و موضوع امنیتی دیگری ندارد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت روز ۱۸ چهارشنبه برگزار می‌شود.


مصلح در بازی رفت پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان چند دقیقه‌ای هم بازی کرد اما شرایط او به گونه‌ای است که نمی‌تواند حضور مستمر در تمرینات گروهی داشته باشد. مصلح قرار است پس از گذراندن جلسات فیزیوتراپی زیر تیغ جراحی رود تا خودش را برای فصل آینده آماده کند.


در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که مثل ۱۵ مسابقه اخیرش امیر عابدزاده را در ترکیب نداشت، در ورزشگاه دوس باریروس مقابل تیم قعرنشین فیرنسه قرار گرفت.
یاران عابدزاده که طی سه هفته اخیر یک پیروزی و دو شکست داشتند، شب گذشته توانستند برتری ارزشمندی مقابل فیرنسه که دو اخراجی هم داد، کسب کنند و با نتیجه ۲ بر صفر به برد خانگی دست یابند تا ۳۳ امتیازی شده و با فرار از جمع تیم‌های پایین جدولی، به رده دهم صعود کنند.
امیر عابدزاده که آخرین بازی خود را در هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال و قبل از جام ملت‌های آسیا برای ماریتیمو انجام داده بود، دیشب هم روی نیمکت تیمش برابر فیرنسه حضور داشت.


در دیدار ماقبل پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را برای نهمین مسابقه پیاپی در خط حمله داشت، از ساعت ۱۸ دیشب در استادیوم گازپروم آرنا میزبان تیم رده پانزدهمی آنژی ماخاچ کالا بود.

یاران آزمون که هفته قبل تساوی بدموقعی برابر لوکوموتیو مسکو داشتند، شب گذشته توانستند نتیجه گذشته خود را جبران کنند و با ۵ گل آنژی ماخاچ کالا را شکست دهند تا ۴۸ امتیازی شوند و با فاصله ۶ امتیازی نسبت به لوکوموتیو رده دومی، در صدر جدول لیگ برتر روسیه بمانند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در هشت مسابقه اخیرشان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و هفت گل به ثمر رسانده بود، امشب نیز نمایش درخشانی برابر آنژی ماخاچ کالا با زدن یک گل و دادن یک پاس گل ارائه کرد.


دیلی میل مدعی شد :

پوگبا پیشنهاد تمدید قرارداد منچستریونایتد را رد کرده است.


ای‌بی‌سی نوشت :

رئال مادرید در صورت شکست در به خدمت گرفتن پوگبا ، به سراغ اریکسن و پیانیچ می رود.


آ.اس مدعی شد :

 آینتراخت فرانکفورت ترجیح می دهد یوویچ را به رئال مادرید بفروشد.

قیمت این بازیکن ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو به اضافه‌ انجام بازی دوستانه رئال مادرید برابر آینتراخت در جام سانتیاگو برنابئو خواهد بود.


یوونتوس که به عنوان یکی از جدی ترین مشتریان پوگبا به شمار می رفت، اکنون با رقیبی جدی تر روبرو است، آن هم رئال مادرید است.

رئال مادرید آماده هست تا ۱۵۰ میلیون یورو برای پوگبا هزینه کند و او را به مادرید ببرد.


بارسلونا به خرید ماتیاس دلیخت بسیار نزدیک شده؛ یوونتوس هم با پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی در پی خرید ساموئل اومتیتی است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.